Ensam

Tjing thong!

Nu sitter jag här själv i min lägenhet. Kl 10 en fredagskväll. Ja det är lite tragiskt, men jag mår rätt bra ändå.
Det tråkiga är bara att jag är på rätt bra humör, så jag skulle vilja ha någon att tjöta med.. men varken Daniel, mamma eller Erik kunde så nu ger jag upp och pratar med bloggen istället.

Vad har jag gjort i dag då? Jo jag har ansträngt hjärnan till max. Fy fan för styrelser och bolagsstämmor och allt sån skit alltså. Vi kom i alla fall en liten bit på vårt grupparbete och vi lyckades även utveckla en helt egen organisationsstruktur.. eller något sånt.. Denna kallar vi "Båten" xD (okej, det var inte kul för er som inte vet..och eftersom jag inte tror att det är någon i min klass som ens vet att denna blogg finns så var det ju inget kul)

Men men..sen drog jag hem och skulle städa. Men eftersom jag kom hem kl halv 5 och vi skulle vara hos Moa sju, blev det JÄVLIGT stressigt. Hann typ inte fixa mig, men som tur var de andra sena så vi tog bilen och slapp i alla fall gå hela vägen till Stålhagen.

Vi skulle äta middag hos Moa, men på något vis så lyckades de bränna maten så vi fick köpa med oss pizza :/ Eftersom jag bara käkat en tallrik soyayoghurt i dag så strejkade magen lite och jag åt bara halva pizzan. Trots att den egentligen inte var så stor och mättande.
Kändes verkligen surt när man betalat dyra pengar för den.. eller ja, jag har inte betalat än (så jag är nu skyldig Lina 55 spänn. Fyyyy faaan. hatar att va skyldig folk pengar) men i alla fall.. DEt enda som var bra är att jag i alla fall pengar spara 100 spänn eftersom jag drog hem tidigt. Egentligen tänkte jag väl stannat lite längre hos Moa, men eftersom folket jag kom drog tidigt, och de andra skulle cykla ner till stan sen så kände jag att jag nog ville ha skjuts. Man vill ju inte gå genom Stålhagen själv liksom (Stålhagen är Hultans Kronogården så då förstår ni nog vad jag menar kära vänner)

Men ja.. får väl sitta här och prata med bolggen, det funkar det med. Det dumma är ju bara att Hotell Hulingen ligger rätt över gatan så man känner sig lagom mobbad att inte vara där när man hör allt och alla.. men men.. Mamma, Britta och John kommer ju i morgon så jag kanske borde sova så jag är utvilad när de kommer.

Ha det gött folket!


Eftersom jag hatar inlägg utan bilder så får det bli en vacker bild på min blomma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0