Mat

Tjena tjena!!

Nu har man pluggat ett bra tag och är därför värd en paus.
Eriks spelar xbox så jag passar på att blogga. Väder suger här nere i Småland idag. Det är värsta grått och trist och i morgon ska jag åka hem *suck* :( Jag ville inte hem! På måndag har jag föreläsning i Karlmar och bussen går från skolan kl 8. Vilket innebär att jag måste gå hemifrån 07.25. Baaajs! Orkar inte.. sen har jag ingen mat hemma heller så jag får käka knäckebröd och dricka vatten till frukost. Usch usch. Något av det bästa men Eriks lägenhet är lätt hans kylskåp..haha nä jag skoja..men det är inte helt fel att kunna gå och ta vad man känner för.

Tänk om mitt kylskåp ändå sett ut som Eriks. 
Ibland undrar man hur man orkar plugga, hade varit så mycket 
bättre att jobba och tjäna massa pengar så att man kan leva.
Fast det kommer ju sen när man kan få jobba med det man vill..
men ändå liksom.

Nä nu ska jag och Erik gå och hämta tvätten och sätta igång en ny
maskin. Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: sofia

haha har inte läst er text vid sidan förrut men den är bäst haha kram

2010-09-12 @ 12:20:54
URL: http://stellaire.blogg.se/
Postat av: Annie

Hahaha det sista stycket gav typ en miljard i vuxenpoäng!!! xD

2010-09-13 @ 16:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0