Rookiefestivalen

Hej hallå!

Nu när jag har tillgång till internet måste jag ju passa på och skriva.

Det blev allt en tripp till Ullared i går ändå, och jag och Erik shoppade massa. Eller ja, Erik shoppade väl mest (tex kuddar som ser ut så här
)
men även jag fick allt ihop en del. T ex en lampa till köket, en burk till tvättmedel, lunchlådor, ett paraply och lite annat smått och gott.

Annars har det väl inte hänt så mycket sen i går. Jag har inte pluggat mer än va jag gjort när jag skrev i går heller :P Ack ack ack, jag orkar inte med mig själv. Igår kollade jag förresten igenom mitt schema för de kommande veckorna..och fy fan va mycket föreläsningar vi kommer ha nu. Jag dog lite av att bara tänka på det. Längtar något fruktansvärt till slutet av oktober. Dels för att första tentan är gjord då och dels för att då är det Rookie. Jag vet knappt egentligen vad rookiefestivalen innebär, förutom det att det är en massa nya talanger som ska uppträda :) men det ska ändå bli kul att få vara en liten funktionär och se hur det funkar. Så ja, har du vägarna förbi Hultan sista helgen i oktober tycker jag absolut du ska gå på rookie :D

Nähäpp, nu ska jag duscha
Ha det gött!

Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0