Kulturanalys

Tjolahopp tjolahej!

Förlåt om jag inte uppdaterar, men livet i Hultan är inte så glamoröst.
Bloggmotivationen blir inte på topp då direkt.

Så vad har hänt i dag? hmm.. jag vaknade, åt frukost..gick till skolan.. hade MEM-föreläsning från 9 till 15 där vi enbart pratade kulturanalyser. Rätt segt, men flummigt. Sen gick jag hem och nu har jag nyss ätit bakad potatis som blev över från helgen. Ja.. det var mitt intressanta liv *suck*
Nä men riktigt så illa är det väl egentligen inte.. men livet är ju inte direkt spännande här.
Det mest spännande som hänt i dag är nog att jag fick reklam i brevlådan trots att jag satt upp en "ingen reklam tack"-lapp :P


Men eftersom detta inlägg inte ska bli för kort & tråkigt ska jag lägga upp en "Vad Karin funderar på idag"-lista

Karin funderar på hur i helvete den idioten som satte upp hennes toapappershållare tänkte.
Han/hon måste haft förvridna armar eller något. Seriöst! Det är jättejobbigt att på tag på pappret eftersom det sitter typ bakom en.

Karin funderar även på om hon kommer få jobba vid jul.

Jag hörde av mig till Jonas på BIT idag och frågade om de behövde extra hjälp, och han skulle kolla upp det så jag HOPPAS! PENGAR!!! SKa fan jobba över som as om jag får jobba!

En annan fundering är hur Karin ska lösa skottningen på sin balkong när hon är hemma i vinter
I mitt kontrakt står det att man måste skotta balkongen, men vad gör jag om det bli snö mellan den 15:e dec och 14:e januari. Jag är ju inte här då liksom, tänker ju inte åka till Hultan varje vecka bara för att kolla snömängden.

Nä nu får jag sluta skriva en massa nonsens. Måste ju plugga för faan.

Ha det nice!!
Bajs bajs!


Kommentarer
Postat av: sofia

haha... älska snöskottningen :)

2010-09-20 @ 20:24:07
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback