Jimi Döskalle

(Ja jo för jag hade ju inget att skriva :P)

Okej, nu bloggar jag bara en massa för att jag inte orkar plugga och så vill jag ha någon att prata med,så bloggen får duga
Sitter just nu och tittar på bilder m.m. på killen som jag kallar "Jimi Pääkallo"..alltså Konstantinos Hiekkanen.
Alltså anledningen till att jag ens kom och tänka på Jimi idag var att han bytt profilbild på facebook
Jag kände verkligen bara OMG, han ser verkligen annorlunda ut nu!! :O

Alltså jag tycker ju fortfarande att han är jävligt heeet, men det är inte så han ska se ut. Verkligen inte!! (Även om nog de flesta skulle säga att han såg bättre ut nu) Han ska se ut såhär. Som i videon man aldrig kan se för många gånger


 



Men i alla fall.. När jag googlade honom lite så visade det sig att han nu har någon solokarriär (och det jag hörde lät inte bra, eller ja..inte min smak..för mycket radiomusikstyle) och att han är låtskrivare. Sen verkar han göra lite små jobb här och där.. Antagligen en typ B-kändis i Finland. Han har tydligen varit med i den finska motsvarigheten till "Let's dance" också, och han är en sån som hamnar i tidnigen om han gjort något weird

HAHAHA (Snälla säg att han hade snyggare när han var naken i "Helmiä ja sikoja" för annars fattar jag inte varför jag dregglade xD)

Men i alla fall.. nu har jag tappat spåret och jag orkar inte scrolla upp och se vad jag skrev tidigare (snacka om lat) men i alla fall.. Jag vill också bo i Finland ibland. Deras kändisar är sååå mycket roligare.


Kommentarer
Postat av: Annie

Haaahahaaah fyfan vilket klockrent inlägg x) värsta coolt att jag visste vem han var (visserligen först när jag kom till videon men ändå :P)

2010-09-22 @ 11:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0