I'm back!!!..

..eller ja, i alla fall över helgen. Sitter hemma hos Erik nu och ska egentligen plugga.. men ja.. har man tillgång till internet så blir organisationsteoriböckerna inte så intressanta.
Ni kanske undrar varför jag inte fått mitt mobila bredband ännu (som jag skrev skulle ta några dagar att fixa)..och det undrar jag med.
Mamma beställde det mobila bredbandet åt mig, via telia eftersom vi har telia hemma.. och de sa att det skulle ta si och så många dagar (kommer inte ihåg exakt men det var ganska snart efter vi beställt)..men ja, hittills har det tagit snart två veckor längre och det gör mig sjukt frustrerad. Jag hatar fan Telia för de ska alltid krångla... men men.. nu är det som det är, och min internet kommer ju inte fortare bara för att jag surar så jag ska lägga av med det nu.

Över till något roligare. Hur trivs Karin i Hultsfred?!?

Hon trivs rätt bra faktiskt :D :D

Folk är trevliga, min lägenhet är mysig, det är relativt billigt och smidigt att åka till Erik och föreläsarna verkar bra. (Är dock lite rädd för företagsekonomin men det kommer nog gå bra om jag slutar blogga och börjar plugga :P)
Skolan verkar också nice, och det är långt att gå från lägenheten till skolan vilket innebär att man får röra lite på fläsket :) Me like!
Hultsfred verkar alltså helt okej. Typ 3 av 5 toasts :) Många i klassen klagar på att det är så himla litet och visst, hultan är ingen stor metropol(speciellt inte utan hultsfredsfestivalen) men jag tycker inte det är så farligt ändå. Tycker det är rätt idylliskt, men vi får väl se hur länge jag tycker det.
Alltså jag har ju bara bott i hultsfred i två veckor (men har tidsmässigt bara varit där i en xP) men det känns redan som man bott där i evigheter. Kanske är det ett dåligt tecken..ett tecken på att man kommer tröttna väldigt fort.. Ah, jag vet inte.. men än så länge tänker jag inte klaga. Jag ska lägga in lite bilder på allt så fort jag fått mitt internet.. men nu måste jag nog plugga lite ändå.
Erik slutar kl 16 och då måste jag vara klar för då kanske vi ska åka till Ullared (om nu inte Eriks bil är sönder vilket han trodde att den var :/ men men..) och jag har varken sminkat mig eller fixat håret än idag så ska jag hinna plugga något mer borde jag nog göra det nu.

Ni får ha det gött tills nästa gång jag skriver.. (om sådär ett sekel eller två)

Varma plugghälsningar er tillgivna vän Karin (och hennes otroligt ointressanta bok "Organisation och organisering")




Kommentarer
Postat av: Jessica

YAY! You´re back! :D Jag ska skicka en kod till dig, så du kan ha smileysar på bloggen :) Blir ju tokig på alla kolon ich inom parenteser!!! Vill du ha smileysar så som på min blogg eller som på msn?

2010-09-09 @ 17:37:10
URL: http://expectansy.se
Postat av: sofia

:). vi ska också läsa organisationsteori tror jag senare i år.... eller så blandar jag ihop det... :) hoppas att det går toppen (och det vet vi ju alla att det alltid gör till slut), kramar från en annan håla som också är rätt mysig ibland

2010-09-09 @ 18:31:58
URL: http://stellaire.blogg.se/
Postat av: Annie

Vad bra att du trivs! :) personligen tror jag att det är ett gott tecken att du känner att du har bott där i evigheter! BTW jag hade också telia mobilt bredband i somras. Det var pappa som fixade med det här i THN så jag har inte så god koll, men jag tror de segade med att skicka det till oss också ^^ kanske inte med två veckor men ändå. Hoppas det kommer snart, tycker det är jättespännande med dina uppdateringar ;)

2010-09-10 @ 11:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0