Fungerade internet

Tjena!

Hinner egentligen inte blogga men eftersom jag precis fått internet så ville jag bara säga hej :)
Slänger upp lite pics på lägenheten som ni inte har sett sen jag flyttade in på riktigt.
Allt var ju inte på plats när bilderna togs, men det är ungefär så här mitt nuvarande hem ser ut.












Hittade även denna bild när jag laddade upp lägenhetsbilderna. Det är från Eriks mosters bröllop som var för en och en halv vecka sedan. Visst var vi otroligt stiliga..haha..Eriks ser inte lite obekväm ut i sina kläder :P (han kommer döda mig för denna bildpublicering höhö)





Nä nu blir det till att laga tacopaj innan jag drar i väg till Elin och Lina för plugg.

Ha det gött så länge!

Kommentarer
Postat av: sofia

vad fin din lägenhet är, jag blir så avundsjuk... du och erik är också jättesöta :). hur trivs du annars i din lilla håla???

kram

2010-09-15 @ 22:16:51
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0