Farligt med dator

Tjooooflöjt! xD

Det är seriöst farligt med dator!

Jag BÖR/MÅSTE/SKA


plus att jag behöver läsa igenom alla andras arbeten inför seminariumet i morgon....

MEN.. jag gör




Snacka om att jag är uttråkad. När jag börjar tönta med webbkameran är det fan allvarligt xD
Fy fan för mig själv alltså. Fattar inte att det ska vara så jävla svårt att bara vara lite produktiv någon gång.. men men. Det är jävligt kallt i Hultan och det blåser som fan. Man märker verkligen att det är höst nu..fast eftersom jag inte riktigt vill erkänna det så tänker jag inte att det är höst redan "Vadå, sommarjackan funkar väl än..eller?
Men men..snart är det väl jul också.
Jag har faktiskt redan börjat skriva önskelista. Har skrivit upp en del saker som jag kommer på att jag behöver, och sen så ska jag även önska mig en massa kurslitteratur.

Jag och Erik har förresten bestämt (Eller jag bestämde höhö) att vi inte ska lägga ut massa pengar på dyra julklappar till varandra i år, utan att vi istället bara köper något symbolist och sen hittar på något tillsammans. Var inte det en fenomenal idé? :P Jag har redan sagt till Erik vad han borde köpa som symbolisk grej till mig.

Detta är en..ja förvaringsgrej, kostar 159 på Åhléns. Den ser så SJUKT praktisk ut, typ guds gåva till kvinnan! :D :D Me liiiiiike!!




Kommentarer
Postat av: sofia

haha vad gör man inte för att undvika att plugga :P

2010-09-21 @ 18:10:55
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0