Eltain

Halluu!

I dag har jag i vanliga ordning inte gjort speciellt mycket. Hade mitt första seminrium idag och det var chill :)
Sen gjorde jag fläskpannkaka, (eller baconpannkaka som Erik sa :P) Den blev god, men mysko.. Den borde nog varit inne i ugnen liiite till, men jag var så hungrig så jag orkade inte vänta :P


Sen har jag bara suttit framför datorn fast att jag borde plugga (i vanliga ordning) och ssen har jag kommit på att jag verkligen verkligen saknar gymansiet. Saknar fan Eltain-tiden sjukt mycket just nu

Va liten och glad man var :( *suck*


Kommentarer
Postat av: sofia

gymnasiet var tider det.... sjukt att tiden går så fort

2010-09-22 @ 22:42:59
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0