Finland <3

Hejsan svejsan!

(Måste bara börja med att svara på Jessicas kommentarer.
Tack för att du skrev det där om Negative och London. Känns mycket bättre nu :)

Haha sen så ska vi fortfarande ha vanlig toa, men sättet vattnet rinner ut på är mer miljövänligt eller nåt, och sen får vi inte spola ner vad som helst längre heller. Typ vissa rengöringsmedel och sånt.. Fast egentligen vet jag inte riktigt hur det fungerar men det ska i alla fall vara en miljövänligare variant.
)

Just nu sitter jag och mamma och planerar och försöker boka Finlandsresan. Japp, det blev Finland. Lyssnade på Jessicas råd och det känns bra :)

Mamma och jag sa att vi kanske kunde ta London senare i höst och då kanske hela familjen kunde åka istället.
Mycket bättre liksom. Det enda som inte känns så bra är att jag måste gå på konserten själv. Visserligen har jag gjort det förut (och jag älskar det), men då har det varit i Tyskland. Då undrar ni säkert vad som är skillnanden, men det är en stor skillnad. I Tyskland känns det som att det inte gör något om man är lite mobbad men i Finland lär man få en del blickar och folk lär bete sig annorlunda mot en . Men men, det är värt det. Vill ju verkligen se dem så.


Men nu måste jag sluta skriva. Mamma får cpryck på mig för att hon inte tycker att jag engagerar mig tillräckligt.

Ha det gött


Karin

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi <3

2010-07-28 @ 16:17:26
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0