Tomt

Hej på er!

Erik har precis åkt och jag måste erkänna att det känns jävligt tomt redan. Även om vi inte umgåtts dygnet runt den senaste veckan när vi varit hos varandra så känns det ändå tomt nu.
Det har verkligen varit skönt att få vara med Erik länge och jag märker bara mer och mer hur jävla bra vi passar i hop :)

I går var jag och Erik på Överby. Vi köpte massa snygga saker och det blev så många kassar att vi knappt kunde bära dem. För Eriks del blev det en mikro, grytlapp, grytvante, badlakan och kökshanddukar så bilen var riktigt fullproppad när han åkte hem. Jag kom på det att bilen säkerligen måste väga lika mycket nu som det gjorde när vi åkte upp i lörsdags, fast att jag inte åker med tillbaka :P
Jag själv köpteockså en del i går. Det blev några kökshanddukar, en väska till min kamera, en ny digitalbox till mamma och dessa

(Det är skosnöret som sticker upp ur skon i fall någon undrar :P )

(Sen så måste jag svara på Jessicas kommentar igen :P Ja, snälla kan du inte fråga dem om de vet hur jag ska göra med texten )

Karin

Kommentarer
Postat av: Jessica

I'm on it! =) <3 designen btw ;) Riktigt snygg, väldigt Karin =) Och självfallet ska du och alla som vill få komma och hälsa på när jag flyttat =) Jag längtar tills jag får komma och se din oxå! Gud vad vuxna vi blivit nu Karin!!! Läskigt ....

2010-07-31 @ 13:41:11
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0