NGT-abstinens!

Jag vet att ingen jävel bryr sig men jag måste bara få bli 14 igen och dö och dreggla lite!

Just nu vill jag inget hellre än att se Negative! Jag har sett dem en eller ett par gånger per år ända sedan år 2004 (2008 blev det 3 gånger på 4 månader. Det blev LIITE mycket) men i år har jag inte hunnit se dem en enda gång :( Det gör mig fan ledsen för jag måste se dem någon gång per år. Är verkligen rädd att jag inte kommer hinna se dem innan 2011 rullar i gång och jag får nästa lite panik, typ värsta tvångstankarna att jag bara måste se dem (Okej det där lät rätt creepy, men det är sant fan o_O)

Slänger upp några bilder från deras facebooksida. Jag diggar verkligen Jonnes skylt "Shave the pussy" xD


Alltså folk kanske inte fattar hur jag kan vilja se detta band år efter år, men att gå på konsert med dem är inte som att gå på vilken annan konsert som helst. När man ser NGT är det annorlunda. Det är inte bara själva konserten som är grejen utan det är så mycket mer. Det gör inte att förklara men NGT är min tonårstid och jag kommer alltid ha en speciell kärlek till dem.
Nu för tiden lyssnar jag inte direkt på så mycket musik och när jag väl gör det så är det inga speicella band eller så som det var förr. Jag tycker knappt ens NGT's nya skiva är så bra, men ändå betyder NGT och deras musik så jävla mycket för mig.
Hoppas verkligen inte Waner Music kommer förändra Negative utan att jag kan fortsätta att få uppleva "mina" killar på samma underbara sätt som jag alltid gjort.

Karin <3 Negative

Detta videoklipp är verkligen lika med lycka för mig. Sista låten på en otroligt bra spelning. Youtube dödar dock kvalitéen lite och jag kunde inte så still på grund av lycka och klappande folk runt om kring.. men ja... Den som känner för det.. Titta, Tänk "va faan?" och Förstå "detta är livet för Karin" :)




Kommentarer
Postat av: Annie

MALMÖ!!!! :D <3 Blev alldeles nostalgisk och inte minst glad för att det var från just denna konsert som ditt lycko-videoklipp var ifrån :)



Förresten, måste bara tillägga att det var typ 100 år sen jag var inne på er blogg, och då hade ni inte uppdaterat på flera veckor. Har varit jättekul att läsa alla nya inlägg, speciellt eftersom det verkar som du är mycket lycklig och glad :) Känner att jag saknar dig en massa och det vore verkligen kul om vi kunde ses nån dag bara du och jag innan du drar iväg till Hultsfred. KRAM

2010-08-03 @ 12:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0