London eller NGT

Hallå hallå!
Nu ligger jag i sängen och mår illa. Har nog inte ätit speciellt bra de sista dagarna så det är nog därför min känsliga lilla mage är jobbig (varför nu i helvete jag berättade det xD) men ja ja...

Erik är här nu :) Jag har varit nere hos honom sen i onsdags och i går åkte vi upp med Eriks bil, Elfen som vi så snyggt döpt den till på grund av registeringsnumret.
I morgon ska jag och Erik till IKEA. I onsdags var vi på Gekås och i Malmö och köpte soffa så snart är vi både helt flyttklara :P (Nej vi ska inte flytta i hop, men båda ska flytta)
Jag har väl egentligen inte råd att åka till IKEA i morgon men Erik vill ju. Fast jag kommer ju säkerligen köpa en massa jag med *suck*
Borde verkligen spara pengar, dels inför pluggandet eftersom jag inte vill behöva låna och dels för att jag och mamma har planerat att åka till London. Vi har visserligen inte bokat än, och det är faktiskt lite dumt eftersom jag därför börjat fundera på Finland istället. NGT-abstinensen som spökar :/ Egentligen vill jag verkligen åka till London eftersom jag aldrig varit där, men en konsert utanför Helsinki med Negative skulle verkligen stilla mitt NGT-sug och det vore bra. Gud va irriterad jag bli på mig själv. Kan ju aldrig bestämma mig för något!!  (Och nu vill jag inte ha några "men du måste ju välja London före NGT"-kommentarer för jag vet att jag är sjuk om jag åker till Finland istället.)

Nä nu väntar min mor i köket med en kortlek redo.

Cio! / Karin

Kommentarer
Postat av: Jessica

VA?! Karin, nej nej London finns kvar när somhelst! Tänk att NGT bara spelar NU, dagen efter spelnigen kanske någon i bandet bara "fuck this shit"! Band are not forever, cities are!

2010-07-27 @ 23:13:54
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0