Hallåååååååå

TJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

NU ÄR JAG ÄNTLIGEN TILLBAKA :D (Erkänn att ni saknat våra otroligt intressanta inlägg)

Idag har jag varit och fikat med Sandra :)

(Måste bara lägga upp bilden Sandra tog bara för att bloggare alltid lägger upp fikabilder xD)


Måste säga att det var mycket mycket trevligt att träffa henne igen :) Var ju fan typ ett år sen sist så vi hade en del att ta igen. Espresso House blev tack vare oss några (eller ja enligt mig ganska många) kronor rikare, men jag måste säga att juicen var riktigt god :D

Vad har mer hänt sen sist jag bloggade då undrar ni. Egentligen har det inte hänt mycket. Jag har hjälpt mamma att plocka/röja/städa bland alla skit på vår nedervåning. Sen har jag varit på Sweden Rock

))

Sen var jag i Nyköping på intervju inför en utbildning jag ville gå.(Kom dock inte in)
Två dagar har jag spenderat med Ewa och Annie i Annies stuga i Fjällbacka.
Jag har även hunnit med att träffa andra man inte umgåtts med på länge. Vi grillade tex hemma hos Elin en kväll och jag har till och med redan badad två gånger i år (mycket för en som hatar att gå i bikini)

För några veckor sedan bestämde jag mig också för att jag inte ville plugga till hösten trots allt. Jag har verkligen haft ångest och mått dåligt så därför har jag inte velat, men nu i går när jag såg att jag kommit in i Hultan började jag tänka om lite och nu är jag verkligen på att göra det ändå. Vet inte vad som flygit i mig men jag vill faktiskt plugga nu känns det som. Kommer säkert ångra mig dagen innan vi ska börja men ja ja, för tillfället är det tummen upp för Hultsfred



Ha det gött i värmen :D

Kraaaaaaam



Karin

Kommentarer
Postat av: Sandlaaa!

Så gölligt att skriva om mig här va. Blir ju alldeles.. Alldeles generad. :$ Haha! Juicen var syrlig och god, och jag gillar att killen bakom dig var efterbliven och satte sin stol på din, hahaha! :D

Kul och träffas, ja! :D



KLAM!

2010-07-15 @ 00:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0