Vill ha jobbet!

Nu har jag varit på intervjun och jobbet verkade så bra! Allt var verkligen bra, men jag tror inte jag kommer få det. Han skulle ringa i morgon om jag får jobbet men jag tror seriöst inte han gör det. Detta på grund att jag inte har några erfarenheter, för han ville nog egentligen att man skulle ha det.

Fan alltså, jag vill verkligen ha detta jobbet.. De som jobbar där tjänar 122 norska kr i timmen och får 11 kr i ob. Det är faktiskt bra lön eftersom det blir typ 150 svenska i timmen. Det bästa av allt är att de har öppet på söndagar och då tjänar man 122 + 49 kr!!! Fatta det eller! Det är ju över 200 svenska kr i timmen! :D

Ha det bra

Karin

Kommentarer
Postat av: sofia

jag håller tummarna för dig :)

2010-02-24 @ 20:12:04
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0