update

Alltså, storbloggare är nog inte min framtid. I alla fall inte nu. Mitt liv är inte sååååååå spännande så att jag känner att jag kan uppdatera varje dag.

På en vecka har inte så mycket hänt, var på en jobbintervju men fick inte jobbet, det sög!. Men, men det kommer, det kommer! Älskar förövrigt vår lägenhet, börjar kännas som hemma här, men det ska bli trevligt att få en roommate nästa vecka.

Nä, nu ska jag se på melodifestivalen och äta världens fetaste chokladkaka (från jobbet)

Puss puss!


Kommentarer
Postat av: Jessica

nja, det är väl inte det... har varit inne och sett deta som senaste inlägget 5 gånger nu =P haha, säger kanske mer om mig än om dig iofs

2010-02-08 @ 20:41:53
URL: http://expectansy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0