TV-dag istället för Alla hjärtans dag

Hallå hallå!

Idag har jag och Daniel inte gjort ett piss, bara glott på tv. Vi gick inte och la oss så tidigt igår (eftersom vi hade vår inflyttningsfest som blev mer socialt umgänge än fest, men det var trevligt ändå!) så vi sov rätt länge och blev lite sega.
Daniel blev förresten överlycklig över den fina inflyttningspresenten som vi fick. En Spider-Mantvättkorg höhö.

Nä nu ska jag fortsätta äta innan maten blir för kall..(fast den är redan nästan för kall)



Pasta och stekt grillkorv är fan underskattat!xD

Nä jag vet, korven syns inte. Den är delad i bitar för att passa bättre in i min fina kreation

Karin

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi, kan förstå att han blev glad =) hoppas det går bättre med jobbsökandet för dig nu... väldigt fint och kreativt upplägg av maten ;) ps. jag kunde faktiskt se korven =P

2010-02-15 @ 00:08:47
URL: http://expectansy.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tvättkorg från Nille eller? Det fixar sig Karin. Du längtar hem nu bara för att du inte har något annat att göra.

2010-02-16 @ 00:32:45
URL: http://karlssonpataket.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0