Solsken!

Halli hallå!

Nu har jag precis diskat, bäddat, sopat golvet och borstat ur soffan (vi har tyvärr ingen dammsugare än)
Känner mig rätt duktig :) Ska snart fortsätta med helvetesuppgiften som jag inte kommer någonstans med men men..

Idag känns det faktiskt bättre än vad det gjort de tidigare dagarna. Självklart längtar jag fortfarande hem men jag känner mig på bättre humör idag. Jag tror faktiskt det beror på Daniels chef haha xD
Daniel började kl 12 så jag följde honom till jobbet för jag skulle ändå lämna mitt cv till hans chef (eftersom han kände någon som kanske sökte folk eller vad det nu var) och eftersom jag satt inne hela dagen igår och försökte jobba med min uppgift var det verkligen skönt att komma ut i solen.
När jag väl skulle lämnade över mitt cv till chefen så log han jättemycket och bara "Oh hi, yeah I'll take a look at it. Have a nice day! Bye bye"
Jag vet egentligen inte varför men jag blev så glad. Tänk vad lite solsken, leenden och trevligt folk kan göra.

Ha det gött





Karin

Kommentarer
Postat av: sofia

dammsugare är världens bästa uppfinning :P

2010-02-13 @ 14:55:56
URL: http://stellaire.blogg.se/
Postat av: Ewa

hade jag inte haft pojkvän så hade jag flyttat med er. ;]

2010-02-14 @ 11:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0