Ja, då var man 20

Haj Haj!

Hörde att en viss människa inte tycker att vi uppdaterar mycket men va fan, jag skrev ju i lördags..det var väl inte såå länge sedan ;P

I alla fall.. idag har jag en del att göra! Jag ska..
- Städa hela mitt rum
- Börja med min nya musikjuridiksuppgift
- Fortsätta packa

okej, det var inte så mycket, men allt de där lär ju ta tid.

I morgon kommer Annie, Sofia och Jessica hit. De ville träffas innan jag åker, Jess ville dessutom fira mig eftersom jag fyller år idag, wiie! :D

Sen på torsdag åker jag till



och stannar till på söndag, vilket betyder att jag bara har två dagar kvar i nästa vecka innan jag åker till


Lite skrämmande faktiskt!

Men ja ja.. här är förresten lite saker som jag fick av familjen i morse.



- En necessär, har en likadan sminkväska så nu kan jag matcha.
- Två trasor och en gummihanske som jag ska ha med till Norge så att vi kan städa ordentligt.
- Tandkräm, tandborstar, bomullstops, hudlotion och läppbalsam eftersom mamma inte tycker man kan ge bort en tom necesär.
- En hammare
- Ett måttband
- Ett sätt med skurvmejslar och massa sånt
- Ett påslakansätt
- Tre bunkar, så nu kommer jag kunna baka som fan!

Sen fick jag pengar till en systemkamera med :)


(och ja..alla bilderna la jag inte bara för att det inte ska se så jävla tråkig ut :P Så tyck inte att jag är för töntigt xD)

Ha det fint!

Karin

Kommentarer
Postat av: Jessica

=)

Jag tar åt mig lite av den första kommentaren där ;) Men bara lite! Jag tycker det är fint med bilder i bloggen!!! Inte töntigt, bara fint och kul! Orka en massa text liksom!

2010-02-02 @ 17:06:38
URL: http://expectansy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0