Idunsgate 4b - mitt nya..hem?

Tjena tjena bettskena! höhö

Jaha, nu sitter man här i Oslo då. Usch jag längtar nästan redan hem trots att jag bara varit här en dag. Vilken mes jag är.
Mamma och John åkte med mig hit igår och det var tur för trots att jag hade dem som kunde hjälpa mig att bära mitt bagage så blev det för många väskor och det var fan så jobbigt att släpa dem från stationen och hit. I och för sig kan det nog beror på att vi gick fel och fick gå världens omväg men ja ja.

I dag har jag varit ute i några affärer och så och sökt jobb. De flesta söker ingen personal och det gör mig gött irriterad. Jag måste fan få jobb annars orkar jag inte vara här. Är så jävla segt att sitta i lägenheten för det finns ju inte så mycket att göra. Dessutom är den ju mini.
Jag är iaf glad över att internet funkar nu. Det gjorde inte det inte igår nämligen och jag fick typ panik på grund av det. Det kändes som man så jävla isolerad!

men men, nu ska jag fortsätta med min musikjuridiksuppgift. Fan vilket tråkigt inlägg detta blev hehe.



Karin

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du hittar nog snart ett jobb Karin. Själv har jag provjobbat utan lön i 4h. Hoppas jag får jobbet. Jag hade verkligen velat komma på er intflyttningsfest, men nu är jag här istället. Får komma och hälsa på en annan gång istället.

2010-02-11 @ 21:05:24
URL: http://karlssonpataket.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Karin, jag känner med dig! Jag tittar på nätet efter jobb varje dag.. Orkar inte packa upp heller... Det är så tråkigt... Har pratat med mamma och grinat ett par gånger. Satt upp "regler" med Fatma om mat och disk... Fett trist men men... Ska vara ensam ihär i helgen från lördag till måndag antagligen... Skönt men jobbigt! Hur blir det med inflyttnningsfesten? Kommer folk från "Sverige" eller gav alla upp? =) Kram och hälsa Daniel !

2010-02-11 @ 23:01:20
URL: http://expectansy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0