Hey ho, I hate snow!

Ber mina trogna läsare om ursäkt för mitt *host* långa *host* uppehåll. Har ingen bra ursäkt såhär på rak arm så hi får leva med det. Anyhow, eftersom Karin flyttar tillbaka till Trollywood så är jag på jakt efter en ny rumskompis. Har faktiskt fått en hel del intresserade. Har haft två visningar och nu lutar det mot en svensk kille som är uppväxt i Boston. Verkar vara en trevlig prick. I övrigt (för att anknyta till titeln på detta ainlägg) är jag på fullaste allvar förbannad på den här jävla kylan!!! Är trött på att alla leder fryser fast och att man inte kan röra sig på minst en halvtimma efter att man kommit in, detta inkluderar (i alla fall för mig) även käkarna, man kan ju fan inte prata normalt, munnen rör sig i slowmotion samtidigt som man försöker prata med dubbla hastigheten. Sen får jag världens brainfreeze om det är under - 10. Jag kanske är udda men jag pallar det inte mer! Sen snorar man ju som en förbannat dagisbarn. Så näÄe! jag vill inte mer. Ge mig sommar FFS! btw, jag har införskaffat gymkort, Guds vägar äro outgrundliga. Nu borde jag egentligen diska, skriva en krönika, sopa golvet, och gå och lägga mig. Men jag skiter i det och läser istället. vi hörs på facebook! P.s. Nej, det kommer ingen bild till detta inlägg!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja förihelevete, nu ska det bli SOMMAR!!!

2010-02-26 @ 10:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0