Hemma i MIN VARMA säng

Nu sitter jag här hemma i Sverige, i min sköna VARMA säng.
Saknar inget i Norge, eller möjligtvis min tandborste för jag gillar den jag har i Oslo bättre än den jag har hemma :P Det känns verkligen bra att vara hemma, synd bara att mina planer på att vara hemma ett par dagar inte kommer att kunna fullföljas. Igår kväll bestämde jag att jag skulle åka hem idag, vara hemma och dela ut cv:n till på fredag och sen skulle jag åka ner till älsklingen och söka jobb där. Sen så skulle jag åka tillbaka till Norge på måndag med nya krafter och ett lättare hjärta..
MEN... sen när jag hade åkt typ en timme med bussen ringer det en snubbe från en klock & smyckesaffär och vill att jag ska komma på intervju i morgon. Nu kanske ni tänker, "men så bra då kanske du får jobb" men för det första så tror jag bara de stället letar efter folk som kan jobba extra, vilket inte räcker för mig och för det andra så vet jag ju inte ens om jag vill ha jobb. (Fast det är ju ändå skönt att någon nappat på mitt cv.)
Jag försökte flytta intervjun till på torsdag så att jag skulle kunna vara hemma lite, men han kunde inte då för det var något med att han inte hade barnvakt eller nåt :S
Så ja, nu bär det av till Oslo i morgon igen! Är inte pepp någonstans. Eller jo, mina tänder är väl det kanske :P

Förresten måste jag bara säga att ni som läser, kommenterar och/eller hör av er på annat vis verkligen är för goa! Skönt att man har vänner som vill stötta en! :D
...och ja Åsa, tvättkorgen är från Nille :P

När man mår dålig vill man bara hoppa tillbaka i tiden och uppleva bra minne igen. Kollade igenom de få bilder jag har kvar på datorn och jag skulle nästan kunna döda för att få känna likadant som jag kände när dessa kort togs.



Lyckan av att få umgås med Erik och glädjen att snart få gå på NGT-konsert med en underbar vän som Annie :D


Karin

Kommentarer
Postat av: Jessica

=) Jag förstår hur du känner dig! Verkligen! Jag har ett förslag till dig, kontaktar dig på FB senare idag när jag vet mer! Håll ut Karin =)

2010-02-17 @ 13:41:50
URL: http://expectansy.blogg.se/
Postat av: Annie

Visserligen pratade vi i 1,5 h men jag måste ändå skriva: Du är också en underbar vän Karin!!!! :D

2010-02-18 @ 09:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0