Fan!!

Hej!

Alltså nu kändes det som mitt sista hopp försvann. Jag känner mig inte hemma här i Norge och längtar hem till familjen men framförallt längtar jag efter Erik!!! Känns ju sjukt jobbigt att veta att man inte bara kan åka till honom, och det ligger verkligen och gnager HELA TIDEN

Fram till för två minuter sedan så låg mitt hopp hos City Trollhättan, där jag praktiserade. Jag trodde att jag kanske kunde få jobb hos dem, vilket då hade inneburit att jag kunnat åka hem, men fick nyss reda på att det inte går.
Blev så sjukt ledsen, för nu måste jag antingen vara kvar eller söka något annat jobb i Sverige och det känns omöjligt att få jobb hemma. Jag skulle verkligen bara vilja gå och lägga mig och sova till hösten då jag ska börja plugga, men det kan jag ju inte. Har Lernia som övervakar mig och ser så jag gör något varje dag för att försöka få ett jobb. Fy fan säger jag bara! Jag som hade hoppas på att det skulle lösa sig.


Karin

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fy fan vad jobbigt! Jag tycker verkligen synd om dig Karin! Att det ska vara så svårt! Ett litet tips är att söka en JÄVLA massa olika sommarjobb här i Sverige... det finns för en gångs skull lite att välja mellan.... Sök överallt! Det gör jag... Typ Örebro, Forshaga, Karlstad, Allingsås... och den lilla stadn S ;) Tänker som så att jag får pendla eller ha användning för mitt tält =P

2010-02-15 @ 13:46:55
URL: http://expectansy.blogg.se/
Postat av: sofia

Usch vad jobbigt det låter. Det blir oftast bättre om man håller ut och du lär dig enormt mycket... men du ska självklart göra det som känns bäst. Det ordnar sig, kram

2010-02-15 @ 22:14:53
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0