Borta bra men hemma bäst!!!

Hej!

Nu sitter jag i min säng och har egentligen en massa att göra men istället kollar jag runt på internet och lyssnar på Automatic Eye! Så mycket roligare och lättare!
Alltså jag saknar verkligen tiden som liten, eller som några år yngre i alla fall. Borde verkligen tagit vara på min tid som barn/ungdom. Hatar verkligen att ha blivit stor. Allt har blivit så mycket jobbigare nu. Är fan tragisk att säga det redan, men jag borde uppskattat min skoltid mer.

Alltså seriöst, undra om jag kommer klara av att bo i Oslo. Jag är faktiskt riktigt nervös! Tänk om jag bryter ihop helt..vad gör jag då?! Fast jag kan ju alltid lyssna på Negatives nya singel, "End of the line". Den kommer ju på måndag och jag är så spänd på att få höra den :D

NGT gör mig verkligen så himla glad! :D
Alltså deras musik har verkligen följ med mig i mitt liv. De har funnit där under hela mig tonårstid. Tänk att de varit mitt favoritband sedan 2003. Det är fan sjukt länge! Eller ja..ganska länge i alla fall hehe.


UnderbaraUnderbaraUnderbara!!!!!


Alltså fy fan va tråkiga och deppiga inlägg jag skriver egentlign. Det slog mig innan att folk faktiskt läser det jag skriver. Tänker inte alltid på det utan använder mig av bloggen för att skriva av mig.
Det är ganska tur att Daniel skriver något lite små roligt sådär vart 100:e år så att det blir lite humor här också.
Nä nu får jag sluta med att skriva så tråkigt. Från och med nu ska mina inlägg vara rolig och skämtsamma!
Startar det hela med en glad bild så kanske det kan bli lite mer livat :D


Bye bye


Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0