bläää blööö blååå

Tjena tjena!


HAHA nej fy fan va töntig jag är.. för er som inte fattade så skulle det där betyda "Tjena Tjena, mittbena" men det blev inte så bra som jag tänkte i huvudet xD

Usch jag är trött och lite flummig..har verkligen inte tid att sitta här och skriva heller, men ändå gör jag det.
Alltså varför är det så svårt att bara ta tag i saker utan att göra en massa annat under tiden?
Jag sitter hos Erik nu och försöker göra min musikjuridiksuppgift som ska vara en kort reflektion där jag ska skriva lite vad jag tycker och sen referera lite till kursmaterialet.
Skitlätt egentligen ju, men jag klarar inte av det bara.



Fattar inte vad som är mitt problem alltså! (hahah skrev porblem först xD Det tycker jag man borde döpa acneproblem till..alltså istället för acneproblem borde man säga porblem..haha okej det var inte så kul men ändå xD xD xD


För övrigt denna dag vill jag också säga att jag och Jessica, Annie och Sofia hade det skitmysigt i onsdags! Först innan Annie och Sofia kom blev jag bjuden på lunch av Jessica och fick lite kryddor, soja och en chilisås samt två Twilightböcker av henne i present! Så himla gulligt av henne!!! :D :D :D Jag blev superglad!
Sen så fick jag en jättebra kokbok för allergiker av Sofia! Blev verkligen otroligt glad över den också! Så tack tack Sofia!
Jag fick förresten också köpa Jess gamla mobil den dagen eftersom min pajjade när vi åt. Fuktskadad var den, fast jag tror den funkar fint nu igen.. men ja ja.. xD Har förresten gjort ett mobilsmycke till den "nya" mobilen nu eftersom den är så platt och lätt att tappa bort. Blev så glad över att jag hade saker hemma att göra det av.
Vad tycks?


Nä nu får jag nog återgå till mina otroligt "roliga" studier. Vill vara klar innan Erik kommer hem från jobbet om typ 10 min, vilket jag aldrig kommer klara men ja ja..

Ha det fint..eller fult om ni så behagar!



Kommentarer
Postat av: sofia

haha lite flummigt kanske? :)

2010-02-05 @ 21:29:09
URL: http://stellaire.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha du är för skön Karin! Fint smycke, jag diggar det väldigt mycket! Hittade inte din handske i bilen =(

2010-02-06 @ 00:09:40
URL: http://expectansy.blogg.se/
Postat av: Annie

HAAHAHAHAHA det där made my kväll so to speak ;) hahaha. Har suttit med grammatik hela eftermiddagen så jag behövde piggas upp lite. Porblem borde skrivas in i saol!! xD

2010-02-08 @ 18:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0