Böcker

Tjing tjing bloggen!

Nu ligger jag och slöar i sängen. Sista morgonen i mitt rum på förhoppningsvis mycket länge. Även om jag inte vill plugga nu så hoppas jag ju att jag kommer börja stortrivas i Hultan så att jag typ aldrig vill åka hem.

I dag har jag en del att fixa. Måste packa och inhandla det sista som behövs för att göra lägenheten komplett.
Ska balnd annat till Åhlens och titta på stolsdynor. Jag målade nämligen mina stolar med någon cpfärg som aldrig ville torka ordentligt..fast sen målade pappa över stolarna med en annan färg men de känns fortfarande typ kladdiga.. Känns som man ska få massa färg i rumpan så därför tänkte jag köpa stolsdynor så man slipper den kladdiga känslan.

Funderar på dessa

Sen är det även så att jag kommit på att det inte är lika många böcker att köpa som jag trott. Jag har ju inte läst kursplanerna så noga utan jag räknade bara alla böcker, utan att kolla vad de hette.. och tydligen så stod samma böcker med flera gånger eftersom kursen är uppdelad i olika delkurser och då stod alla böcker för varje delkurs med..och som tur är så är det en del lika böcker i flera delkurser. Fatta vilken lättnad eller? :D
Är även gött att jag i alla fall redan har en bok av alla dem som vi ska ha. Och det var den boken jag gjorde mitt slutpm på i musikjuridikskursen.. så den kan jag nog det mesta i om jag bara ögnar igenom de lite

Det gav kanske lite att läsa musikjuridikskursen ändå :)

Nä nu ska jag gå och duscha och göra mig i ordning så att jag kommer iväg till stan någon gång.


Karin

Kommentarer
Postat av: sofia

stolsdynorna är väldigt Karin :)

2010-08-27 @ 14:17:54
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0