Ullared

Hej hallå!

Nu sitter jag hos Erik och dricker Brämhultsjuice (med smak av blåbär och svarta vinbär.)

Jävligt god är den så jag tror nog att den kniper åt sig första platsen bland mina Brämshultsmaksfavoriter. Om ni undrar varför jag har sån koll på Brämhultsjucie så är det för att vi sålde det på BIT hehe
Jag köpte jucien när vi var på Gekås i dag (Japp, vi var där igen) och den kostade bara 20 spänn för en liter. Lite skillnad från BITs 38 norska för en halvliter eller vad det nu var. Men men det är ju lite skillnad på vart de sälj också. Är ju alltid dyrare på matställen
På Gekås inhandlade jag även ett strykjärn, leggings, pappersnäsdukar, lim, tennisbollar och tuggummi. Det blev faktiskt inte så mycket trots allt och jag fick det kortaste Gekås kvittot ever :)
Det bästa med hela trippen var att jag såg Morgan från lagret. Har ni sett kanal 5s "Ullared" vet ni ju vem det är :D


Jag tänkte frågat honom en sak för jag letade efter en hink, men blev så skrattig så jag kunde inte med :P

Okej, detta var det mest meningslösa blogginlägg på länge haha

Karin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, morgan, haha.



Men en fråga - när fan behöver man ett strykjärn? =S Det är bara pensinärer som använder sådant. SÅ onödigt!

2010-08-07 @ 11:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback