Sista natten i THN

Hej gott folk!

Japp, jag är fortfarande i Trollhättan. Sent i går bestämde mamma och pappa att vi skulle åka i morgon istället pågrund av skörden och så..Så ja.. är fortfarande kvar här och det känns skönt :) Har haft så mycket att göra idag, men jag tror allt är hyfsat klart nu. Var en stund hos Annie i kväll med för att lämna hennes presenter (som hon inte fått tidigare :$) och det var skönt att få tjöta lite. Tiden bara sprang iväg :)

Trots att det är sista natten nu så är jag inte såå nervös. Jag och Annie pratade om livet och då sa jag att jag nu är en liten snäcka, alltså en sån snigel med skal, men att jag vill kunna krypa ur skalet och förvandlas till en mördarsnigel. En brun stor som bara äter upp allt som kommer i dess väg.. och just nu känner jag att jag är på väg. Jag kanske inte är en mördare ännu, men nog är jag påväg ur mitt skal. Eller ja.. i morgonkväll kanske jag inte är så modig längre. Vi får väl se..


Bilden är snodd från google. Skulle ALDRIG kunnat ta en sådan själv för fy faaan va äckliga sniglar är *ryser*


Karin

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi =) vad söt du är Karin ;) Var det inte du och jag som pratade om sniglar och skal? har ett svagt minne av att jag diskuterat detta =P hmm... Men visst är det så, jag håller med till 100% men imorgon lär jag vara pytte liten och rädd!!!

2010-08-29 @ 13:37:44
URL: http://expectansy.se
Postat av: Annie

du är ju faktiskt redan brun så hälften är egentligen redan avklarat... ^^ ;) x) verkligen trevligt att få träffa dig en sista gång innan du flyttar och tack till er båda för presenterna! :D KRAM!

2010-08-29 @ 23:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0