Rudolf - Vilken stjärna alltså :)

"Ni skulle vara tysta bad jag vänligt om" eller "Vi komma, vi komma från pepparkakeland"

eller "Familjen" eller "Det var då själva faaaa... fantisktiskt vad den här bilen kan krångla"

eller "Jah!! nu ska vi hugga gran, Jah! nu ska vi hugga gran, jah! nu ska vi hugga hos en graaaan..yeah" eller

"Midvinternattensköld är hå..håårresande" eller "Ta lax, det är dyrt..eller gott menar jag" eller "..Borlänge" eller

"Om inte du öppnar nu så måste pappa göra det, och pappa måste göra det med våld" eller

"Lätt på tå, lätt på tå, alla går vi lätt på tå, lätt på tå, lätt på tå, men några går på hälen ända upp till Sälen, trallala trallala trallalalalalala"

Fy fan va bra säger jag bara! Peter Haber, tack för din underbara tolkning av Rudolf Andersson

(och nu vill jag inte att någon påpekar att jag skrivit fel i citaten.. För jag vet att det kan vara fel. Jag kan dem tyvärr inte riktigt ordagrant)



Karin

Kommentarer
Postat av: Jessica

ÄLSKAR allt med Sune och hans familj! Men eftersom jag är uppvuxen med Sune's Sommar ligger den lite varmare om hjärtat! "Jag tror han sa backa mamma" xD

2010-08-25 @ 10:35:05
URL: http://expectansy.se
Postat av: Ewa

HAHA, så underbart! Om du är hemma något i jul så att du hinner, tycker jag vi ska dra ihop ett gäng på sune kväll! Haha

2010-08-25 @ 10:39:24
URL: http://todaywecanchangetomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0