Natt

God morgon folket!

Kom nyss hem från Elins 20årsfest! Mycket mycket trevligt må jag säga :) Var jävligt nice att träffa de gamla goa gänget :) Mycket trevlisch!! Men något som var ännu bättre var att jag cyklade hem. Först slog jag följe med Åsa :) och sen cyklade jag hela vägen hem utan att vara rädd för varken spöken och demoner! (Fast jag var lite rädd för älgar, men ändå) Coolt värre liksom! Det var verkligen skönt att cykla i regnet (för det regnade rejält) och bara njuta av ljudet från cykeln..eller ännu bättre när jag cyklade över bron. Som ni alla vet (eller ialla fall de flesta) så är bron över järnvägen hem till mig jävligt brant så när man kom upp var man riktigt anfådd och det var så gött att bara lyssna till sina egna andetag. Andetagen, ljudet av regnet mot elledningarna och cykeln mot grusvägen. Oslagbart! Fan va skönt livet är i bland :D Just nu känner jag mig så lycklig.

Tog inga bilder i kväll, men de lär säket dycka upp något på facebook från någon annan men jag bjuder ändå på en regn bild från min otroligt (sa jag att det var jävligt nice att cykla ;P ) underbara cykeltur

Japp, blöt är jag!

Måste även tacka älsklingen för att han jobbade i veckan och satte upp lampor i ladugården :D Var jävligt gött att kunna ställa in cykeln med en gång. Fattar seriöst inte hur vi överlevt utan ljus i ladugården innan.


Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0