Muffins och goda vänner

Tjoho!

I dag vaknade jag verkligen på fel sida, men efter många om och med blev dagen lyckad ändå :)
Först gick jag och mamma en lång promenad (skööööönt) och sen var vi så onyttiga och bakade muffins. Blev så himla fascinerad av mamma och hennes elvispning. Värsta Harry Potterstyle.
Titta, den vispar av sig själv.


Så fina blev mina vinbärsmuffins :D


Sen bar det av in till stan för att fika med det gamla 2:9,2 tjejerna + Annika och Jossan. (2:9,2 är högstadietklassen för er som inte vet) Det var riktigt trevligt :)
Snodde en bild från Nathalie för att visa exakt hur trevligt det var


Ja jag började skratta precis när hon tog kortet. Lägg även märke till att min arm nästan ser lika bred ut som mitt ansikte xD

Sen när Natta, Jossan, Annika och Ewa dragit sig hemåt åkte vi, Daniel, Anna och jag hem till mig och fick senare sällskap av Patte. Verkligen kul att få höra det senaste om allt och alla.
Alltså det känns nästan som gamla tider igen. Först träffade jag det ena gamla gänget i lördags och så blev det det andra gamla gänget i dag. Gud va jag känner mig som 15-16 igen...men jag gillart!

Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0