Livet

Hej hallå!

Jag är helt förundrad över inlägget nedanför. Han bloggade verkligen OH MY GOD, OH MY GOD, OH MY GOD :P

Det var trevligt i Nossebro. Köpte dock inget på markanden förutom en munk.

Just nu ligger jag i sängen och är seg som fan. Ska i väg till Jessica sen men just nu skulle jag hellre vilja sova. Är svintrött..meeen när kommer jag träffa dem igen nästa gång liksom. Kanske aldrig mer träffar dem..vem vet..livet kan ta slut så himla fort egentligen. Mamma pratade nyss med min morbror. Han jobbar på Vargöns alloys. Det hade tyldigen varit en dödsolycka där i går. Elektriker, 59 från vänersborg stod det i tidningen. Mamma freakade ut lite först eftersom min morbror också är elektriker, är 59 och bor i Vänersborg. Men ja den visade sig att det var hans arbetskompis som hade dött. De hade hängt ihop en stund på förmiddagen och tjötat och ätit ihop sen på lunchen, och sen skulle han som dog gå och fixa en grej på eftermiddagen..och det var då han hade dött. Fatta va hemskt!! :( Livet som elektriker kan verkligen vara farligt (Fast nu var det väl inte bevisat att han dog av spänningen utan han kunde fått en vanlig hjärtattack eller nåt, men ändå). Usch, när det är någon nära eller någon som någon man känner känner som har dött (haha den meningen blev kul) börjar man verkligen tänka på hur mycket man borde uppskatta livet. Man borde inte bråka för småsaker och verkligen njuta av alla mysiga stunder man har. För tänk, nästa gång kanske det är en själv som drabbas. Jag menar inte att man ska tänka på sånt hela tiden men det kan ju ändå vara bra att ägna en tanke åt det någon gång. För liksom tänk om jag och Erik skulle bråka och han skulle gå till jobbet och aldrig mer komma hem. Vad fan skulle man gjort då? Jag hade gått under
Mamma har lärt mig att man aldrig ska skiljas som ovänner! Och den lärdommen är något jag tänker föra vidare till mina barn

Jag skulle dö om han dog

 

Karin

Kommentarer
Postat av: petra

Sv; de är skit svårt,vet inte alls hur jag ska göra. Vill stanna kvar pga av att jag får full lön i 3 månader av kommunen om jag sköter praktiken och de är ju bara 5 månader kvar snart och så sätt känns de som om man borde tigaoch lida ett tag :)



Haha,du är rolig du ;)

2010-08-25 @ 19:45:15
URL: http://xologiskt.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-25 @ 23:56:49
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin blogg=)

2010-08-26 @ 19:47:29
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0