Jag vill inte

Hej!

Alltså vad är det för problem med mig egentligen. Jag fick nyss ett mail om nollningen i Hultsfred och jag börjar seriöst snart lipa. Jag är väl klart den enda som får en klump i halsen av ord som "Fyllekubbsturnering" & "shotcarneval"
Usch, varför har jag sådana problem med fester, att umgås med nytt folk och att ha roligt som de flesta antagligen skulle kalla det. Jag vet att man inte måste vara med på alla nollningsgrejor, men om jag inte är med kommer jag ju ses som den tråkiga. Hon den konstiga tjejen som inte vill vara med.. men jag är inte konstig.. Jag gillar bara inte samma saker som alla andra. Jag skulle mycket hellre vara hemma.

Inte nog med detta. Jag kollade nyss på vårt schema igen. För några dagar sedan så kollade jag det och då såg det ut som att jag inte skulle ha några föreläsningar alls typ, men nu har de lagt till mycket mer. Fy fan! Jag som trodde att jag kunde hänga i Smålandsstenar istället för i Hultan.. men så fel jag hade. Dessutom blev jag så glad eftersom det stod att vi var lediga den 13:e september och då skulle jag kunnat gå och få massage men nu visade det sig att vi har fullt upp den dagen. Jag slutar 15.30 och min massagetid är kl 16. Fy fan!! Jag bokade denna tid innan sommaren började och då var det den första lediga tiden hon hade, och nu kommer jag inte ens kunna gå. Helvete! Kommer ju aldrig kunna boka in en ny tid eftersom jag inte vet när jag är ledig.

Jag vet att jag gnäller men nu har ångesten verkligen landat! JAG VILL INTE PLUGGA! Varför i helvete gav jag mig in på detta. Känns så jävla fel just nu. Jag vill inte köpa alla jävla miljoner böcker. Jag vill inte kugga på tentan den 16:e oktober vilket jag säkert kommer göra. Jag vill inte flytta till Hultsfred, jag vill inte utbilda mig inom musikbranschen. Är inte säker på att det är rätt bransch för mig. Innan jag bestämde mig för att plugga så tänkte jag "Varför ge sig in på något man inte vet om man kommer gilla. Och slänga ut en massa pengar i onödan" sedan tänkte jag "Men om jag inte testar kommer jag säkert ångra mig"... Just nu känns det som att jag skulle lyssnat på magkänslan i börjar av sommaren och skitit i att plugga. Jag menar jag vill ju verkligen inte. Inte någonstans. Och jag har knappt aldrig velat heller. Jag gör det enbart för att jag vill ha ett jobb sedan.. För att jag vill ha pengar. Snälla gode gud gör så jag vinner 134546 miljarder så att kan slipper detta...för.. JAG VILL INTE LÄNGRE!!!!!!!!!!!

Karin

Kommentarer
Postat av: sofia

stackare... jag hoppas att det löser sig och att du gör det rätta, :P. men ge det en chans du kanske blir förvånad när du kommer dit... om inte så kan du ju alltid göra ngt annat :)

2010-08-24 @ 19:10:12
URL: http://stellaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0