"Jag har svamp"

Tjingeling!

Sitter i min säng och försöker få liv i Erik (som vanligt) Fattar inte hur han alltid kan vara så jävla trött *suck*
men ja ja.. Nu har ännu en helg snart gått, och det är mindre än en vecka till jag ska flytta. (aaahjagvillinte,jagdör,snällalåtmigfåstannahemma,mammapappajohnerikräddamigjagvillinte)
Nä nu ska jag inte ångesta mig, nu ska jag skriva ett trevligt inlägg om helgens händelser.

Fredagen började med att Ewa kom hem till mig. Vi umgicks och lagade paj. Senare på kvällen åkte vi till Annie och firade henne eftersom hon fyllt 20. Vi åt god mat, såg på film och hade det jättemysigt :)
Får väl ta och slänga upp några bilder  från Annies :)

"Det ser ut som du har hatt på dig"








Kalla mig nörd, men jag tyckte det såg så gott ut så jag var tvungen att ta kort på maten





I går var jag och Erik ute och gick en promenad. Hittade 3 kantareller vid vägkanten och då fick jag för mig att vi skulle åka till skogen och plocka svamp, så vi tog med oss en plastpåse och drog till Lindveden.

Det var verkligen mysigt och vi såg både ekorrar och rådjur. Sen såg vi även en stor älgtjur. Jag sket typ på mig. Erik hade gått åt ett annat håll och jag skulle bara gå rakt och kolla efter svamp lite längre fram och plötsigt hör jag bara ett brak och framför mig står en älg. Det var visserligen en del träd i mellan oss, men jag dog typ ¨när jag såg alla taggarna och började skrika och sprang bort mot Erik. Älgen blev tydligen lika rädd han så det tog inte många sekunder innan han var borta.




Det blev en del svamp :)

Nä nu är Erik uppe, så nu ska vi göra oss klara för att åka till Överby.
Ha det fint

Karin

Kommentarer
Postat av: sofia

mysigt... vad fina bilderna var. Jag, mamma och anna var och plockade svamp i veckan men vi hittade ingenting typ (10 svampar kanske)...

2010-08-22 @ 14:48:06
URL: http://stellaire.blogg.se/
Postat av: Annie

Hihi var kul att ni kom :) Men shit vad läskigt det där med älgen :| Tur att han inte var på dåligt humör!

2010-08-24 @ 11:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0