I'm alive

helloouu! För att börja mina inlägg som jag brukar. Nej jag har inte skrivit på år och dar!

Har jag haft tid? ja, egentligen

Har jag haft motivationen som krävs för att producera intressanta och givande inlägg? Nej!!

Men, men Idag tvingade Karin mig att uppdatera så då får jag väl göra det då:P
Idag har vi varit på Nossebro marknad och upptäckt Nossebro..Det ni!
 En mycket gemytlig stad må jag säga. Såg många inhemska tanter och foppatofflor. Man får ju passa på att ha lite kvalitetstid såhär när ens bästa vän drar till en annan håla:P

ja, men det var allt för dagen!

(här skulle det varit en fin bild på oss men så långt sträcker sig inte mina ambitioner just nu)

xoxo Daniel

Kommentarer
Postat av: Jessica

okej, vi får väl nöja oss men vill bara på peka Daniel FY vad dålig stil att inte ens orka lägga till en bild! FY! :P

2010-08-25 @ 18:17:42
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0