Huvudvärk

Tjena tjena!

Nu sitter jag i sängen och funderar på om man ska krypa ner i den eller masa sig iväg till Elin och Sunes Jul :P
Värsta huvudvärken bara slog till nyss och det är lite jobbigt men men..
I går var jag i alla fall med Jessica, och det var trevligt. Ingen huvudvärk där inte..Fast Jessica var lite förkyld.
Ska verkligen bli tråkigt att inte kunna träffa alla sen när man flyttat. Så därför ska jag passa på att umgås med folk hela veckan. I morgon ska jag också åka till Nossebromarknad med min far. Vet egentligen inte varför, men jag tänkte hänga med för att vara snäll. Pappa hade inte varit där på 20 år och ville tydligen se hur det såg ut nu så det blir väl till att kliva upp med tuppen i morgon då *suck*

Ja ja kanske borde åka nu ändå, om man har tur kanske huvudvärken försvinner


Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0