Hemmagjorda langos

Hejsan svejsan!

Nu var det hela två dagar sedan jag bloggade sist (höhö), men annars tycker jag att jag fått i gång det där med bloggandet. Så vad var det då som gjorde att jag inte bloggade i går? Jo det var så att jag spenderade min dag med Linda :) Först käkade vi macka på mejeriet...



..Och efter det gick vi en promenad ner till fallen och slutligen hamnade vi hemma hos mig med hyrfilmer. Mysigt mysigt! :)


I dag har jag också hunnit med en del. Jag har målat mina stolar som jag ska ha i Hultan och varit på Eriks hjälpen i VBG och köpt ett bord.
Sen har jag varit hos Åsa på langoskväll också. Vi hade jättetrevligt och det blev jättegott. Jag har inte ätit langos tidigare så jag kunde ju inte avgöra om hemmagjorda blev godare eller inte, men alla de andra sa att de var asgoda för att vara langos :) Jag glömde tyvärr kameran vilket är synd för våra langos var helt klart värda att visa allmnheten :P

Nä nu är det sängen som gäller för i morgon ska jag måla bord.
Bye bye


Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0