¡Buenos días!

Hola!

Vaknade för en stund sedan och har precis käkat lite lantchips (fy fan va onyttig jag är)
Erik sover fortfarande och hade det inte varit för att han skulle dödat mig om jag tog ett kort på honom, skulle jag göra det. Han ser så jävla avslappnad och söt ut :)

I dag ska jag och Erik ha en riktigt slappardag. Denny frågade i går om vi ville med på Crashdïet och Bullet i Helsingborg men jag är glad att vi sa nej. Visst hade det varit  lite kul att se Crashdïet, men det är ännu bättre att bara vara med Erik och inte ha något som helst att göra. Inga tider att passa eller nåt! Känns skönt eftersom vi varit i väg på en del det senaste.

Crashdïet

Ja, vad ska man annars skriva om.. jag brukar alltid komma på något att blogga om men just nu står det still. Är uttråkad. Har försökt väcka Erik i typ 40 min nu (ungefär lika lång tid som jag försökt få ihop detta inlägg xD)
Jahapp..kollade precis igenom min kamera nu och hittade gamla bilder från Oslo. Kolla va långt mitt hår va. Saknar det fan! Men det är ju åtminstone inte lika slitet nu.
Förresten nu kom jag på en sak, är det någon som vet om det är farligt att använda schampo för supertorrt hår om man inte har det. Tror väl inte det egentligen för lite extra näring kan väl inte skada, men man vet ju aldrig. Det kanske bli för mycket av det goda så att håret bli ledset och puttar bort näringen så att den inte ens vill ta upp det när det väl behövs (okej, de där verkar ju inte så troligt, men ja ja)
Tänkte att någon kanske vet.

Nä nu tror jag att jag ska sätta mig på Eriks balkong lite. Är så fint väder :)


Ha det så gött, och förresten. Som svar på kommentaren i förra inlägget. Visst, strykjärn är onödigt egentligen. Men mamma tyckte jag skulle ha ett så hon betalar och dessutom har jag märkt att man måste stryka mina små svarta shorts för annars blir de värsta knöliga.


Karin

Kommentarer
Postat av: Erik

Men nu är jag ju vaken i alla fall :D

2010-08-07 @ 14:37:29
Postat av: nathalie

"så att håret bli ledset och puttar bort näringen" hahaha, jag dog lite :)

2010-08-09 @ 11:31:42
URL: http://nathalieke.blogg.se/
Postat av: Ewa

Tack för svaret, haha. ;P

2010-08-09 @ 14:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0