SOL

Halluu!

Vår vår vår!
Här i Oslo har det varit toppenväder idag. När jag gick hem från jobbet kl 16 var det massa folk ute på gatorna (mer folk än jag någonsin sett i Oslo) och solen värmde som fan!
Egentligen borde man väl blivit glad en dag som denna, men jag känner mig inte lika vårlycklig om jag egentligen borde.
Alltså jag är ju glad varje gång när solen lyser och jag kände mig verkligen sprudlande glad och vårig när Erik var här, men nu idag kände jag att det är något som inte stämmer. Jag trivs inte. Alltså förlåt för tjatet (är till och med trött på mig själv) men jag måste bara få ur mig det.

Hanna på jobbet frågade mig idag om jag trivs bättre i Oslo nu, och av ren reflex svarade jag " Ja då, lite i alla fall" men när jag tänker efter så undrar jag om jag verkligen gör det. Alltså Oslo har ju blivit mer "hemma" nu, men trivs gör jag väl egentligen inte.
Jag blir bara så sjukt trött på mig själv. Kan jag inte bara låta bli att vara så jävla bakåtsträvande.

Daniel ska ut med Sanna och co i kväll. Först tänkte jag följt med eftersom jag inte vill vara tråkig och eftersom jag inte hängde med sist, men jag är verkligen inte på något humör just nu.
Varför måste jag vara så jävla tråkig och torr jämt?! Kan inte jag också få bli lite vårpirrig och ha lust att göra saker som alla normala ungdomar!? Jag tror seriöst att jag kommer från typ neptunus eller nåt. För jag är ju inte dirket som alla andra ungdomar på jorden

Mitt mellanmål (eller ja, min middag :$) var i alla fall lite fräschare och färggladare än vad jag känner mig :)


För att jag inte ska få några "nej du är inte tråkig"- kommentarer nu så vill jag bara säga att det inte är så farligt som det låter. Jag blir bara lite trött på mig själv.

Ha det fint!


Karin

Kommentarer
Postat av: sofia

ja, du är nog inte ensam om att vara från Neptunus i så fall... det måste finnas ett skäl till varför jag sitter här medan alla andra festar loss på Valvet...

2010-04-10 @ 23:01:49
URL: http://stellaire.blogg.se/
Postat av: Annie

tråkiga är vi allihopa allihopa allihopa, tråkiga är vi allihopa allihopa, jag med! Du meeed och jag meeeed! Du meeeeeeeeeeeed och JAAAG MEEEEEED!

2010-04-11 @ 13:16:01
Postat av: Annie

;)

2010-04-11 @ 13:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0