Nystädat

Hejsan svejsan!

Mitt humör är verkligen på topp just nu! :D
Solen lyser, jag lyssnar på bra musik och har precis dammat och sopat golvet i lägenheten :)

Jag måste erkänna att jag inte trodde att denna dagen skulle bli så bra när jag gick till jobbet kl 6 i morses. Jag var inte direkt trött men orkade verkligen inte jobba. Men ja.. efter ett par timmar kom jag igång och sen flög tiden iväg.

Jag pratar ju jämt massa skit om allt här i Oslo men alltså.. ibland gillar jag faktiskt jobbet. Tex när man vinner tävlingar, (Måste bara skryta med att jag vann en vinflaska, ett presentkort på Make up store och en godispåse förra veckan i de två säljtävlingar som vi hade) när kunderna är glada och trevliga, när "salladsdisken"  är fin och man har ansvaret för den..och ja.. när det är bra och lätt liksom. När det kommer sådana här bra dagar känner man att man skulle kunna jobba på BIT jättelänge.. eller ja.. i alla fall de 8 veckor som jag har kvar här i Oslo ;P


Ha det gött allihopa!!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0