Money, money, money!

Beklagar att det inte blidde två inlägg igår, vårt "kära" internet dog (än en gång) så det får bli ett godnatt inlägg istället.
Har haft en vanlig dag på jobbet idag, Karin har vart ute och käkat med sina bitare så överlag har vi väl haft en trevlig dag. Fast Karin ska upp om fem timmar så hon håller på att stressa i säng nu :P

För att återkoppla till rubriken på inlägget så råkade jag ta ut 6000 kr istället för 600 för några dagar sedan. Sen idag fick jag min (över tio dagar försenade) lön, varav hälften var i cash; det vill säga ytterligare 6000. Så nu sitter jag här och spanar på mina 12 000 i cash! Mmmmmmmmmmmm!

Blir en tur till banken imorgon med andra ord. Jesus vilket kap jag är att råna nu!

Karin hälsar syyyyyyyyyyyyyyyyyv till folket

See you!



            *CATSCHIING!* (jag vi använder cam på detta stället)


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, jag förstår hur du känner dig! hihi, stog med 14 800 spänn helt öppet på banken för att sätta in... kändes lite "Hej titta på mig, kom och sno!" haha... man känner sig bara SÅ blottad när man har väskan full med pengar! typ som om det finns en gigantisk neon färgad blinkande pil med till hörande text "Hon har pengar!" haha, fast det kanske bara är jag som känner så :p

2010-04-30 @ 12:22:05
URL: http://expectansy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0