Gud vill inte att jag ska blogga

Tjing Tjing bloggen!

Det här är på fullaste allvar andra gången jag skriver ett f*cking j*vla inlägg som försvinner när jag ska posta det.

I alla fall, onsdag=ledig=oproduktiv. You go man!
Vädret är piss,piss,piss. Det regnar (tror jag) lite svårt att se genom fördragna persiener.
hade tänkt att ta en löprunda idag men det pallar jag inte i detta väder.
Jag och karin har återigen ytrat repliken "jag har bestämt mig"
Så nu ska vi bli fittade för beachen. yeeeah!

Förövrigt har mitt hår numera en läcker orange nyans, alla blondiners dröm.

Tänkte vara en produktiv fan idag så om Gud vill och silvertejpen håller kanske ni får två inlägg, sug på den så länge så ska jag producera lite mat

adioos!

*host*

                                          *host*


Kommentarer
Postat av: sofia

orange... haha du får lägga ut en bild så att alla får se :) haha...

2010-04-28 @ 20:21:02
URL: http://stellaire.blogg.se/
Postat av: Annie

hahaha ååh ditt inlägg gjorde mig glad. Tack! :)

2010-04-30 @ 15:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0