Alpro

Halloooo!

Just nu sitter jag och käkar soyayoghurt med frusna bär. Jävligt gott faktiskt!
Jag kom nyss hem från Sanna (som jobbar på BIT.) Hon åker nämligen hem nästa vecka så hon hade en liten avskedsfest. Festen var väl okej, men det var ändå väldigt skönt att komma hem.
De flesta andra skulle ut nu efter, men jag kände att jag verkligen ville hem. Borde väl sova egentligen nu då eftersom jag varit seg och trött hela veckan.. men just nu har jag ingen lust alls.. är nästan pigg till och med.
Fast det kan nog bero på att jag har gått en ganska lång promenix. Malin blev rätt packad, så jag följde henne in till centrum där hon mötte upp sin pojkvän. Sen var de så snälla och följde mig hem så att jag inte skulle bli kidnappad eller våldtagen. Då himla gulligt av dem :)

Ja ja..Undrar när Daniel kommer hem. Han är ute på något galej med jobbet, så det kommer säkert bli sent. Jag lär väl sova när han kommer men jag ska försöka hålla mig vaken. Funderar på om jag kanske ska plugga lite. Är NÄSTAN på plugghumör :S xD

Ha det fint!


Älska alpro soya!!! Så GOTT


Kommentarer
Postat av: Jessica

jag åt havreyoghurt imorse =) då tänkte jag på dig =)

2010-04-25 @ 14:16:37
URL: http://expectansy.se
Postat av: Annie

Heja alpro!

2010-04-28 @ 15:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0